O NAS
Mamy nadzieję, że czas spędzony z HAJDUCZKIEM będzie dla Państwa Dzieci pełen radosnej zabawy, przygód i satysfakcji. Bardzo zależy nam na wspieraniu wszechstronnego rozwoju Państwa Dzieci oraz aktywnej współpracy z Państwem. Dla nas najważniejsze jest każde Dziecko, dlatego dbamy, aby nasza praca z Dziećmi opierała się na przyjętych przez wszystkich wychowanków Przedszkola zasadach, nagrodach i konsekwencjach.Służą one temu, aby ułatwić Dzieciom i nauczycielom wzajemne relacje i aby czas spędzony w naszym Przedszkolu był okazją do nauki umiejętności społecznych oraz utrwalania dobrych nawyków.Każdą sytuację traktujemy jako sytuację edukacyjną – dlatego uczymy Dzieci nowych umiejętności poprzez odwoływanie się do zasad, docenianie ich starań oraz podkreślanie tego, co robią dobrze. Wyciąganie konsekwencji traktujemy jako ostateczność. Konsekwencje, które stosujemy, wcześniej ustalamy z Dziećmi po to, aby wiedziały, że są one wynikiem ich decyzji i działań, a nie „karą za złe zachowanie”
Dziecko do „Hajduczka” można zapisać w dowolnym momencie w ciągu roku, w zależności od dostępności miejsc. Namawiamy w pierwszej kolejności do odwiedzenia naszego przedszkola. To jest doskonały moment na zadanie wielu pytań. Najlepiej jest odwiedzić nas w czasie trwania roku szkolnego kiedy dzieci pracują i bawią się. Wtedy można naprawdę sprawdzić naszą unikalną atmosferę i wyjątkowość zajęć i atmosfery. Jednak zawsze będziemy gotowi, aby przygotować spotkanie w okresie wakacyjnym. Następnie, jeśli uważasz, że zapisanie Twojego dziecka do „Hajduczka” to dobry wybór i jeśli mamy miejsca, natychmiast umieścimy nazwisko przyszłego przedszkolaka na liście oczekujących na przyjęcie.
Przed zbliżającym się czasem przyjęcia Państwa dziecka do przedszkola, skontaktujemy się z Państwem i zaprosimy na spotkanie w celu zapoznania się dziecka z zespołem „Hajduczka” i zespołu z dzieckiem. W tym czasie Państwa dziecko będzie mieć spotkanie/sesje zabaw z nauczycielem przedszkola. Państwa spotkanie z nauczycielem będzie z kolei doskonałą okazją do zadawania dodatkowych pytań oraz wyboru częstotliwości uczęszczania dziecka do przedszkola i wszelkich potrzeb jakie dziecko może mieć. To również właściwy moment na omówienie sposobu wprowadzenia dziecka w życie przedszkolaka. Niektóre dzieci i rodzice wolą krótkie i słodkie rozstania, inni potrzebują stopniowego wprowadzania w harmonogram przedszkolny. W czasie tej sesji doradzimy, w jaki sposób możemy ułatwić dziecku wejście w nowy etap.
Z doświadczenia dyrektora przedszkola i rodzica wiem, że początki przedszkolaka są najprawdopodobniej bardziej stresujące dla rodziców niż dzieci i dlatego traktujemy nasze zaangażowanie w zakresie partnerstwa z rodzicami bardzo poważnie